a világból

Egyszerre szép gondolat és jó megvalósítás a BBH ügynökség három gyakornoka által kiötlött kampány, amely a New York-i hajlékatlanok helyzetére hívja fel a figyelmet. Az Underheard In New York projekt négy hajléktalan férfit követ a nagyváros utcáin, akiknek az ügynökség emberei mobiltelefont adtak, a kapcsolódó Twitter-felhasználókon keresztül pedig szó szerint láthatjuk azokat, akik egyébként láthatatlanok. A kampány nagyban hasonlít a nemrég bemutatott francia Samusocial-projektre, ám itt a képek helyett a szöveges üzeneteken van a hangsúly.

 

A négy hajléktalan Danny (@putodanny), Derrick (@awitness2011), Albert (@albert814) és Carlos (@jessie550) folyamatosan frissít - megtudhatjuk, mikor fáradtak, mit gondolnak arról, ha hajléktalannak hívják őket, hogyan próbálnak munkát szerezni, sőt, még kedvenc alvóhelyeiket is megosztják a követőkkel.

Bár a kampány nem közvetlenül azért született, hogy adományokat gyűjtsön, kitalálói azt remélik, hogy a nyilvánosság segít az adakozókedv növelésében, és egyre többen támogatják majd például azt az NYC Rescue Mission-t, amely többek között a twitterező hajléktalanoknak is szállást biztosít.  


Az ügynökség a négy férfi segítségével teszteli az ötletet, a jövőben pedig szeretnének még több hajléktalannak ilyen lehetőséget nyújtani.

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

Időjárás Budapest




Int.ker.TESZT

intker.terk.TESZT

Komment

Pályázatfigyelő

 

www.pafi.hu

Videók

Regionális hajléktalan ellátók diszpécserszolgálatai és hajléktalan ellátással kapcsolatos információs oldal.
A beküldött hírek, cikkek és fórum oldalon megjelenő vélemények nem feltétlenűl tükrözik a tulajdonos álláspontját, minden egyes hozzászólás a szerző saját véleménykifejtése, amelynek tartalmáért a fórum üzemeltetője nem vállal felelősséget. (2007-2018)
A domain nevek és az oldal tulajdonosa: Buzás Endre 2007-2018 ©

http://diszpecserportal.huhttp://otthontalanok.hu, http://hajléktalan.hu, http://latszom.com