a világból

Egyszerre szép gondolat és jó megvalósítás a BBH ügynökség három gyakornoka által kiötlött kampány, amely a New York-i hajlékatlanok helyzetére hívja fel a figyelmet. Az Underheard In New York projekt négy hajléktalan férfit követ a nagyváros utcáin, akiknek az ügynökség emberei mobiltelefont adtak, a kapcsolódó Twitter-felhasználókon keresztül pedig szó szerint láthatjuk azokat, akik egyébként láthatatlanok. A kampány nagyban hasonlít a nemrég bemutatott francia Samusocial-projektre, ám itt a képek helyett a szöveges üzeneteken van a hangsúly.

 

A négy hajléktalan Danny (@putodanny), Derrick (@awitness2011), Albert (@albert814) és Carlos (@jessie550) folyamatosan frissít - megtudhatjuk, mikor fáradtak, mit gondolnak arról, ha hajléktalannak hívják őket, hogyan próbálnak munkát szerezni, sőt, még kedvenc alvóhelyeiket is megosztják a követőkkel.

Bár a kampány nem közvetlenül azért született, hogy adományokat gyűjtsön, kitalálói azt remélik, hogy a nyilvánosság segít az adakozókedv növelésében, és egyre többen támogatják majd például azt az NYC Rescue Mission-t, amely többek között a twitterező hajléktalanoknak is szállást biztosít.  


Az ügynökség a négy férfi segítségével teszteli az ötletet, a jövőben pedig szeretnének még több hajléktalannak ilyen lehetőséget nyújtani.

You have no rights to post comments




Int.ker.TESZT

intker.terk.TESZT

Komment

Műhelyek

No current events.

ÁLLÍTSUK MEG A BÁNTALMAZÁST!

Pályázatfigyelő

 

www.pafi.hu

Regionális hajléktalan ellátók diszpécserszolgálatai és hajléktalan ellátással kapcsolatos információs oldal.
A beküldött hírek, cikkek és fórum oldalon megjelenő vélemények nem feltétlenűl tükrözik a tulajdonos álláspontját, minden egyes hozzászólás a szerző saját véleménykifejtése, amelynek tartalmáért a fórum üzemeltetője nem vállal felelősséget. (2007-2017)
A domain nevek és az oldal tulajdonosa: Buzás Endre 2007-2017 ©

http://diszpecserportal.huhttp://otthontalanok.hu, http://hajléktalan.hu, http://latszom.com